1- مدیریت امور هیئت علمی: آ قای دکتر احسان تیمور زاده
2-مدیر امور ارتقاء وجذب: آقای محمد غفوری نسب
3-مدیرامور کارگزینی و حقوق مزایا: آقای مهندس بهروز رجبی
4- مسئول امور رفاهی ، خدمات کارگزینی و بایگانی آقای امیر کشاورز گرامی
شماره تماس وفاکس:02188068324
معرفی و شرح وظایف مدیریت امور هیئت علمی
نام و نام خانوادگی: دکتر احسان تیمورزاده
رشته تحصیلی: مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی
دانشگاه محل تحصیل: علوم پزشکی تهران
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله – مرکز تحقیقات مدیریت سلامت
مرتبه علمی: استادیار
برخی از افتخارات آموزشی:
نفر اول دوره در مقطع دکتری تخصصی با معدل کل 18/50
عضو مرکز رشد و استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی تهران
|
|
با توجه به ساختار مصوب وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ،وسپاه پاسدران انقلاب اسلامی ، در راستای ارائه خدمات جامع به دانشگاه و اعضای محترم هیئت علمی ، مجموعه اقداماتی که واحد فوق الذکر در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی بقیه الله (عج) متولی آن می باشد به شرح زیر اعلام می گردد:
1- تشکیل جلسات هیئت ممیزه و ارتقای اعضای هیئت علمی
2-تشکیل جلسات هیئت اجرایی جذب ، اعضای هیئت علمی
3- رسیدگی به امور تعهدات اعضای هیئت علمی
4- رسیدگی به شکایات اعضای هیئت علمی
5- امور فرهنگی و خدمات رفاهی اعضای هیئت علمی
6- توانمندسازی اعضای هیئت علمی
7- پیگیری امور بورس ها وفرصت مطالعاتی
|
|
|
|
|
|
|
|
معرفی و شرح وظایف مدیر ارتقاء وجذب
آقای محمد غفوری نسب
مدیر امور ارتقاء وجذب اعضاء دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)
|
- نیاز سنجی و برآورد علمی هیئت علمی مورد نیاز دانشگاه
- امور اجرایی فرآیند جذب اعضای هیئت علمی بر اساس نیاز دانشگاه
- پیگیری لازم در خصوص شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی مورد نیاز از طریق وزارت بهداشت
- هماهنگی برگزاری جلسات هیئت اجرایی جذب و تهیه صورتجلسات مربوط
- انجام امور ارتقاء اعضای هیئت علمی
- برگزاری جلسات هیات ممیزه و کمیسیون های تخصصی ارتقاء(پایه-بالینی)
- هماهنگی و برگزاری جلسات کمیسیون ماده یک (فرهنگی)
- ارسال ابلاغیه های هیئت ممیزه دانشگاه به رده های مرتبط
- معرفی اعضای هیئت علمی جدیدالورد به مرکز توسعه آموزش جهت گذراندن دوره های توانمندسازی
- انجام استعلام و مکاتبات اداری از مبادی ذیربط برای جذب اعضای هیئت علمی
معرفی و شرح وظایف مدیرامور کارگزینی و حقوق مزایا
آقای مهندس بهروز رجبی
مدیرامور کارگزینی و حقوق مزایا هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)
|
- ثبت اطلاعات اعضا پس از موافقت نهایی هیئت اجرایی جذب در سیستم و ایجاد بانک اطلاعاتی
- اعمال تغییرات حقوقی اعضای هیئت علمی (ترفیع پایه، ارتقاء مرتبه، بیمه و تکفل ...)
- عقد قرارداد طرح تمام وقتی (محرومیت از مطب)
- تایید وثبت فعالیت های آموزشی وپژوهش اعضا
- بازنشستگی اعضای هیئت علمی
- صدور احکام بازنشستگی اعضای هیئت
- سازماندهی اعضای هیئت علمی
- فرصت های مطالعاتی
- ترفیع پایه
- محاسبه حق التدریس اعضای هیئت علمی و افراد مدعو
- محاسبه تعهد تحصیلی وخدمتی اعضا
- انجام استعلام و امورات اداری
- انجام گردشکار ماموریت اعضا به وزارت بهداشت و یا سایر ارگان ها پس از اخذ مجوز های لازم
- انجام گردش کار مجوز سفر های زیارتی و خارج از کشور
- گردشکار جهت صدورکارت پایان خدمت نظام وظیفه
- ارائه تسهیلات جابه جایی فرزندان اعضای هیئت علمی
- صدور گواهی معافیت و کسر خدمت سربازی
- پیگیری آیین نامه ها ومصوبات از وزارت متبوع
معرفی و شرح وظایف مسئول امور رفاهی ، خدمات کارگزینی و بایگانی
آقای امیر کشاورز گرامی
مسئول امور رفاهی ، خدمات کارگزینی و بایگانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)
|
- تشکیل پرونده کارگزینی برای تمام اعضای هیات علمی
- صدور احکام کارگزینی اعضا اعم از(ترفیع ،ارتقا و...) وپیگیری آن ها
- بایگانی پرونده ها، سوابق واطلاعات
- ثبت حضور و غیاب و مرخصی اعضای هیات علمی
- صدور معرفی نامه به مبادی ذیربط
- صدور گواهی های مختلف شامل گواهی عضویت ، گواهی جبهه و جانبازی گواهی و...
- صدور کارت شناسایی هوشمنداعضای هیات علمی
- معرفی جهت دریافت تسهیلات وام به هیئت علمی
- گردشکار جهت صدور یا تمدید پاسپورت
- اطلاعات و آمار
- ههماهنگی جهت برگزاری جلسات اخوت اعضای هیات علمی
ههماهنگی های لازم جهت برگزاری جشن بزرگداشت روز استاد
شرح وظایف مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت